Federation.nl Forum Index Federation.nl
Frontpage - Conpage

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Star Trek Online nieuw persistent multi-player game
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Federation.nl Forum Index -> Shore Leave
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nevyn
Cadet 1st Year
Cadet 1st Year

BerichtGeplaatst: Ma Jan 18, 2010 8:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn probleem met deze "nieuwe" schepen is dat het gewoon bestaande schepen zijn met wat extra lichtjes die om een of andere niet nader verklaarde reden een andere naam hebben gekregen. Je kan een Promethius zoveel extra lichtjes geven en het een Cerberus noemen als je wilt, het blijft een gewone Promethius.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
deuZige
Cadet 3rd Year
Cadet 3rd Year

BerichtGeplaatst: Wo Jan 20, 2010 1:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ah ok.

Ik heb niet voor elke nieuwe class een plaatje kunnen vinden. Alleen voor de al bestaande classes in die class reeks (destroyer, exploration en dergelijke). Kun jij me die misschien sturen dan? Ik kan ze ook nergens vinden namelijk.

Als het waar is wat je zegt dan ben ik het wel met je eens. Daar had dan wel wat meer werk in gemogen.
"NBC finally said that either the woman or the Martian-meaning Spock—had to go. So I kept the Vulcan and married the woman because, obviously, I couldn't have done it the other way around ..." (Gene Roddenberry)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Nevyn
Cadet 1st Year
Cadet 1st Year

BerichtGeplaatst: Wo Jan 20, 2010 10:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij het "Ships of the Line" topic op de Star Trek Online website staan foto's van enkele van de nieuwe schepen. En ook wat bijkomende informatie over snelheid en vuurkracht.
Naar boven
Calastir
Lieutenant-Junior Grade
Lieutenant-Junior Grade

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2010 4:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deze Amerikaanse Trekkies zijn vooralsnog toch enigszins teleurgesteld in de beperkingen van STO Beta-versie:

Spoony's review (Voornamelijk plot-inhoudelijke kritiek):
http://spoonyexperiment.com/2010/01/21/vlog-1-22-10/

Roo's review (Met beelden, voornamelijk speeltechnische kritiek):
http://thatguywiththeglasses.com/community/blog/16287
deuZige
Cadet 3rd Year
Cadet 3rd Year

BerichtGeplaatst: Vr Jan 22, 2010 3:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn ervaringen met de beta zijn vooralsnog goed, afgezien van het probleempje dat als ik van ground naar space switch ik ineens een in de ruimte vliegende Andorian op me scherm zie en andersom een lopende starship zie. Razz

Goed, ik vind het scherm bij tijd en wijlen wat druk en rommelig, en het is vrij moeilijk een object te selecteren of te targetten als het druk is maar verder...

Oh ja, en de space controls vind ik een beetje bagger maar verder....

Oh en dat niet alle comms gesproken zijn vind ik jammer maar dat zal wel zijn omdat het nog beta is..

maar verder Wink
"NBC finally said that either the woman or the Martian-meaning Spock—had to go. So I kept the Vulcan and married the woman because, obviously, I couldn't have done it the other way around ..." (Gene Roddenberry)
Naar boven
Nathan Halliwell
Master Chief Petty Officer
Master Chief Petty Officer

BerichtGeplaatst: Zo Jan 24, 2010 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had ook de eer in de beta te mogen meedoen. Dit zijn mijn ervaringen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
The_Borg
Federation Bestuur
Penningmeester
Federation Bestuur<BR>Penningmeester

BerichtGeplaatst: Do Feb 18, 2010 6:52 pm    Onderwerp: Buddy key Reageer met quote

Vandaag een email ontvangen van Cryptic waarin je een buddy key kunt claimen. Een buddy key kun je aan iemand geven die dan 5 dagen het spel gratis kan uit proberen.

Mocht iemand interesse hebben om het spel te willen spelen, stuur mij dan een pm met je email adres. Ik heb nog 1 key beschikbaar.
Nevyn
Cadet 1st Year
Cadet 1st Year

BerichtGeplaatst: Zo Feb 28, 2010 12:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb net vernomen dat er een Star Trek Online boek onderweg is. De titel van het boek is: The Needs of the Many en het is geschreven door Michael A. Martin (bekend van ondermeer Star Trek Titan) en Jake Sisko (het personage uit DS9).

Hier is een link naar de cover van het boek.

http://memory-alpha.org/en/wiki/File:The_Needs_of_the_Many_cover.jpg

Of het boek begrijpbaar zal zijn zonder het spel te hebben gespeeld is op het moment niet duidelijk. Maar als de Warcraft en Warhammer boeken een referentie zijn, vermoed ik van niet.

Geïnteresseerden kunnen het boeken kopen vanaf 30.03.2010.
Naar boven
Calastir
Lieutenant-Junior Grade
Lieutenant-Junior Grade

BerichtGeplaatst: Do Mrt 04, 2010 10:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Komisch review met Spoony als de Klingon commandant 'Spoontock':

5 Things I Hate about Star Trek Online: Spoony Vs Joe
http://spoonyexperiment.com/2010/03/03/game-review-star-trek-online/
Quote:
Final Verdict
Star Trek online scores 6/10 - slightly above average.
It's not a terrible game but it's not what either of us hoped to pay $50 + $15 monthly for....
I hope we will see Klingon story content, ship Interiors, and more ground combat refinement.. But....
I have to rate a game based on what it is and not what it can become.
I will however keep an eye on any future expansions.....

RedF
Crewman Recruit
Crewman Recruit

BerichtGeplaatst: Ma Mei 10, 2010 5:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Okee, ik was net te laat om jullie op het Welcome Back weekend te wijzen door de meivakantie. Maar mochten jullie na alle recente (en behoorlijk grote updates) toch weer kriebels krijgen om STO te spelen dan kan ik je 'referren' je levelt dan een beetje sneller. Helaas zijn de benefits voor de nieuwe deelnemer niet zo groot als bij WoW.

http://www.startrekonline.com/referral

En als je helemaal voor niks op de 1e rij wil zitten kan je ook de free demo proberen nu: http://www.startrekonline.com/demo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
V'ger
Fleet Captain
Fleet Captain

BerichtGeplaatst: Vr Jul 16, 2010 6:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Speelt iemand STO? Ben nog geen bekenden tegengekomen.

Moderator op de Spacestation K7 forums
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
deuZige
Cadet 3rd Year
Cadet 3rd Year

BerichtGeplaatst: Ma Aug 30, 2010 2:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben misschien geen bekende, maar ik speel het wel. Ik zit in de United Lowlands Fleet. (van startrekonline.nl)

Ik heb de weekly en daily mission net gespeeld... toppie! Dit zijn de missies waar we in het begin op hoopte! Ik kan iedereen aanraden het toch nog een kans te geven!
Naar boven
V'ger
Fleet Captain
Fleet Captain

BerichtGeplaatst: Ma Aug 30, 2010 5:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oké ik hoop binenkort weer meer tijd te krijgen om te spelen, want iedereen hier in his gebruikt mijn pc tegenwoordig.

Ik zat bij een Nederlandse vloot genaamd de Verdedigers maar had het gevoel dat ik alleen lid was om de top te spekken. Dus weer op mezelf.

Mijn avatar hier op het forum is gebasseerd op mijn hoofdpersonage Xhian "V'ger" Gisseau

Moderator op de Spacestation K7 forums
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Federation.nl Forum Index -> Shore Leave Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 van 9

Ga naar: