Federation.nl Forum Index Federation.nl
Frontpage - Conpage

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Tijdlijn Deep Space 9 boeken

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Federation.nl Forum Index -> Paper Trek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
deuZige
Cadet 3rd Year
Cadet 3rd Year

BerichtGeplaatst: Wo Dec 16, 2009 3:40 pm    Onderwerp: Tijdlijn Deep Space 9 boeken Reageer met quote

Weet iemand waar ik een up 2 date tijdlijn kan vinden voor de boeken in de Deep Space 9 serie? Ik ben een beetje de draad aan het kwijt raken.

Mede doordat ik de boeken niet op volgorde heb gelezen maar ook omdat er hier en daar een boek uitkomt dat zich ineens een tijd verder terug in de serie afspeelt.

Ik weet dus eigenlijk niet helemaal meer waar ik ben en welke ik nog zou moeten lezen om up to date te raken. Na Unity, en de Avatar boeken ben ik het kwijt zeg maar.

Weet iemand een site of zo waar ik dit kan ausfögeln?
"NBC finally said that either the woman or the Martian-meaning Spock—had to go. So I kept the Vulcan and married the woman because, obviously, I couldn't have done it the other way around ..." (Gene Roddenberry)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Nevyn
Cadet 1st Year
Cadet 1st Year

BerichtGeplaatst: Wo Dec 16, 2009 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deze heb ik gevonden op wikipedia, ik hoop dat je er iets aan hebt. Het is de volgorde van publicatie, dus zo zal je wel verondersteld worden ze te lezen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Trek:_Deep_Space_Nine_relaunch

Onderaan staat er een link naar Memory Beta, waar de jaartallen (uit het verhaal) er nog eens bij staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Federation.nl Forum Index -> Paper Trek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: